Thursday, May 25, 2006

Βοήθεια!! Μας εξυπηρετούν...

"Δε μου λες βρε παλληκάρι μου" - είπε ο γεροντάκος στον νεαρό υπάλληλο του μεγάλου καταστήματος ηλεκτρικών & ηλεκτρονικών συσκευών - "αυτο το κουμπούτερ πιάνει ιντερνέ;... " . Ο νεαρός όμως, επειδή φαίνεται μπερδεύτηκε με την ερώτηση του παππούλη, πήγε να βρεί τον υπεύθυνο του καταστήματος για να τον ρωτήσει.(!!!) Εγώ έμεινα κάγκελο απ'την αντίδραση του υπαλλήλου γιατι ημουν σίγουρος οτι θα του απαντούσε (ο υπάλληλος...) "ΝΑΙ"!!!
Τί έγινε στη συνέχεια; Ο υπάλληλος δεν έβρισκε τον υπεύθυνο για αρκετή ώρα και όταν τον βρήκε και ήρθαν μαζί για να λύσουν την απορία του παππού, ο υπεύθυνος του είπε οτι θα τηλεφωνήσει "στα κεντρικά" για να του πουν!!! Να του πουν δηλαδή τι; Αν "το κουμπούτερ πιάνει ιντερνέ";;;

Δεν άντεξα!!

Την ώρα που ο υπάλληλος άφησε για λίγο τον γεροντάκο για να εξυπηρετήσει(;) κάποιους άλλους πελάτες που είχαν μπεί στο κατάστημα, πλησίασα τον παππού και του έπιασα την κουβέντα - του είπα οτι άκουσα τη συζήτηση, τον ρώτησα αν το θέλει για τον εαυτό του ή για κάποιον άλλον. Μου είπε για την εγγονή του.Τον ρώτησα ποια είναι η ηλικία της εγγονής του. Μου είπε και του πρότεινα να μην αγοράσει το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά ενα άλλο λιγότερο "περίπλοκο" (οχι όμως φθηνότερο!) το οποίο θα ήταν υπεραρκετό για το σκοπό που το χρειαζόταν η εγγονή του. Και με μια φράση του είπα οτι όλα τα PCs που έβλεπε συνδέονται με ιντερνετ.
Τόσο απλό....

Πέρα απ'το γεγονός οτι οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι της εταιρείας αυτής, δεν ήξεραν που παν τα τέσσερα, αυτό που ΔΕΝ έκαναν, ήταν να ρωτήσουν. Να ρωτήσουν τον παππούλη οτιδήποτε θα έκανε τη δουλεία τους πιο εύκολη!Απο το ποιός είναι ο σκοπός της αγοράς, μέχρι τι μουσική ακούει η εγγονή του!! Οτιδήποτε!!Στη γλώσσα του marketing ονομάζεται "GET THE NEEDS" και είναι απο τα πιο απλά πράγματα που πάρα πολλές Ελληνικές επιχειρήσεις ξεχνούν να κάνουν!! Επίσης, πολλές Ελληνικές επιχειρήσεις "ξεχνούν" να προσλάβουν σοβαρούς υπαλλήλους με γνώσεις στο αντικείμενο και περιορίζονται στο να προσλάβουν "το παιδί του αδερφού μου, που έφυγε απ'το γυμνάσιο γιατί δεν έπαιρνε τα γράμματα..."

Ο γεροντάκος μου ειπέ "ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια" και έφυγε.
Οχι, δεν είμαι "μάγκας που τα ξέρει όλα", αλλά το θεώρησα παράλλογο να τρέχουν σαν τρελοί δυό άνθρωποι χωρίς ουσιαστικά να ξέρουν γιατί τρέχουν!!

Δεν ξέρω αν κατάλαβαν οτι ο παππούς είχε φύγει εδω και αρκετή ώρα....

2 comments:

artfarted said...

Σου γράφω όχι μόνο γιατί μου άρεσε η πολύ διδακτική ιστορία σου αλλά (και) γιατί ανακάλυψα το blog σου από την main page του blogger.com που την εμφάνισε εκεί που λέει blogs updated! Με ωραιότατους ελληνικούς χαρακτήρες παρακαλώ.

Yiannis said...

Γειά σου artfarted!
Σ'ευχαριστώ που μπήκες στη "φασαρία" να μου γράψεις! Σε λιγάκι θα μπώ στο blog σου να ρίξω δυο-τρεις ματιές!! :-)

Τα λέμε!

Blog Archive